poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Rozliczenie za media

Dzień dobry
czy mogłyby się tu odezwać osoby, które otrzymały w rozliczeniu za media gigantyczną niedopłatę za zw? Jak wam to wytłumaczyli z administracji? My mamy taki problem, i z tego co mówili w księgowości nie jesteśmy jedyni.
Jeszcze mam pytanie o wzrost opłaty za garaż, skąd podwyżka o ok100zł? Pani z administracji średnio była w stanie mi to wytłumaczyć (bo żadnych dokumentów na ten temat nie otrzymaliśmy), więc może któryż z lokatorów mógłby coś na ten temat napisać?
Pozdrawiam

---
Nie mamy chyba żadnej Pani w administracji. Miejsce garażowe jest jedno? 15DE ma drożej, ale nie było podwyżki o 100 zł. Można prosić o screenshot z e-kartoteki?

6 komentarzy:

  1. Ja miałem w zimie sporą nadpłatę. Poprosiłem o ponowne wyliczenie, nadpłata była inna, ale też wysoka. Nie pamiętam uzasadnienia, więc chyba nie było zbyt przekonujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zastanawia to naliczenie, rozmawiałam z sąsiadką z góry i ona ma już w ogóle z kosmosu naliczenie, a i sąsiadom z dołu też doliczyli. Mieliśmy w tym roku dwa zalania, o właściwie nieustalonym pochodzeniu (raz wzięła na siebie winę jedna sąsiadka, raz druga chociaż tak naprawdę hydraulik u nich nie stwierdził nieszczelności), i tak się zastanawiam czy to się nie lało gdzieś po pionie i teraz chcą nas obciążyć za tą wylaną wodę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lałoby się po pionie, przed licznikiem lokalowym, to straty wody poszły na cały budynek i zostały rozliczone na wszystkich mieszkańców w budynku. Jeśli licznik się zepsuł i za zużycie trzeba było przyjąć średnią z budynku albo z lat poprzednich to powinny być indywidualne ustalenia z właścicielem mieszkania (jest szansa, że poprzednia firma to zaniedbała). Miałem 1500 zł niedopłaty wodę - pranie ubrań dziecięcych non stop i kąpanie w wannie. Jaka wyszła ta gigantyczna niedopłata?

      Usuń
  3. Panie Jakubie, na jakiego maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osiedle kropka adria2i3 małpa gmail.com

      Usuń
    2. Spojrzałem w Pana rozliczenie za media i wygląda normalnie jak na rodzinę z małymi dziećmi. Policzyłem przy okazji mojej niedopłaty ile kosztuje połowa wanny do codziennego kąpania dziecka i zgadzało się to z naszym rozliczeniem mediów...

      Usuń