środa, 12 października 2016

Czy są tu piłkarze/kopacze?

Zbierałem się od jakiegoś czasu z tym pytaniem i dzisiejszy Newsletter od administracji mnie natchnal:

Gra w piłkę

W związku ze spływającymi do nas oraz Zarządu skargami dotyczącymi gry w piłkę w miejscach do tego nie przeznaczonych zwracamy się z prośbą o poszanowanie relacji międzysąsiedzkich i korzystanie z będących w okolicy boisk. Prosimy pamiętać, iż koszt dosadzanej roślinności ponoszą wszyscy współwłaściciele, a niestety dzieci nagminnie ją niszczą

Zachęcamy do odwiedzenia boisk znajdujących się w najbliższej okolicy:
1.    Boisko przy ul. Jugosłowiańskiej 9/ul. Kotarbińskiego – okolice pętli autobusowej,
2.    Szkoła Podstawowa nr 185 im. UNICEF, ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 31,
3.    Szkoła Podstawowa nr 312 im. Ewy Szelburg- Zarembiny, ul. Umińskiego 12
4.    Gimnazjum nr 27 im. Orląt Lwowskich, ul. Abrahama 10,
5.    Boisko przy ul. Afrykańskiej 11,
6.    Boisko przy ul. Cyrklowej 1.

Moje pytanie: czy zbierzemy na Adrii kilkanaście osób żeby raz w tygodniu regularnie się zbierać i pograc w pilke na którymś z tych boisk lub innym wynajętym za opłatą? Idzie zima więc może być Orlik pod balonem lub mniej chętnie hala.

Mogę się zająć organizacja jak będzie popyt.

Kamil

21 komentarzy:

  1. O jakim newsletterze mowa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Newsletter Nieruchomości WM Adria II/III

    Integrum Management rozsyła to chyba co miesiąc z najważniejszymi informacjami co się działo/dzieje na osiedlu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak się tam można zapisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie, ja to dostaje w albo od zawsze albo odkad jest Integrum. Moze trzeba mieć podany email w tej ekartotece. Najlepiej zapytać Pani administrator pewnie żeby dopisała do listy mailingowej.

      Usuń
    2. do tej pory wyglądało to tak, że trzeba zaktualizować dane kontaktowe (kiedyś dawno dostaliśmy do skrzynek formularze, potem dostępne w administracji). Podać na nim adres e-mail i wyrazić zgodę na newsletter.Nie słyszałam, by coś się zmieniło

      Usuń
  4. Słuszna idea!
    Ja byłbym chętny zaznaczając, że zdecydowanie bliżej mi do roli kopacza niż piłkarza.

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu ktoś w temacie piłki a nie o newsletter :) to jest już nas dwóch, czekamy na dalsze zgłoszenia. Jak się uzbiera z 10 osób to przeniesiemy się gdzieś z komunikacją albo jakieś zebranie pod Żabka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak myślę czy ja z moją obecną kondycją dam radę... ale z drugiej strony zawsze można chwilę odpocząć na bramce więc jak coś to ja też byłbym chętny - Marcin

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem chętny, jeżeli czas mi pozwoli - Paweł (15D)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również jestem chętny do gry - Krzysiek (15D)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również chętnie. Nie zawszę będę mógł (wyjazdy) ale jako kopacza (!!) możecie mnie liczyć. Wojtek 15C

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakaz deptania trawnikow, zakaz gry w piłkę, zakaz spacerowania kotów - ludzie opanujecie się, to nie Wersal ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W związku z taką dbałością wykazywaną przez administrację osiedla (pisane z małej litery celowo) o tereny zielone, uprzejmie zapytuję: kiedy uruchomiony zostanie system nawadniający przy budynku 15C? Prace konserwacyjne przeprowadzone zostały bodajże w połowie lipca, a zraszania nie uruchomiono w tym roku ani razu, przez co trawnik od strony ul. Wał Miedzeszyński wygląda jak step akermański pod koniec lata. Nadmienię, że zieleniec przy furtce przy Żabce jest zraszany tak obficie, że woda leje się po chodniku dzień w dzień co jest marnotrawieniem pieniędzy mieszkańców. Sugeruję zatem, by nim "szanowna" administracja zacznie wypisywać bzdety o kosztach niszczenia zieleni przez dzieci sama udała się na wymienione w biuletynie boiska pobiegać za piłką, za kijem, za sobą celem przewietrzenia się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie systemy nawadniania będą zamykane na zimę. Od strony ul. Wał Miedzeszyński, czyli od strony placu zabaw nie widać problemu z trawą. Ogólnie cała trwa na Adrii II i III jest niskiej jakości. Kiedyś wymienimy ją na gęstszą z rolki. Woda przy Żabce do godz. 12:00 wsiąka cała.

      Usuń
  12. Ja też bym się pisał na taką grę w piłkę, proponuję jakieś godziny wieczorne (19-22), rozumiecie trzeba dzieci położyć spać. Jacek 15D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podsumowując:
    1. Mamy zgłoszenia od 2 kopaczy i 5 piłkarzy (brak deklaracji uważam za deklarację na piłkarza).
    2. Czekamy na kolejne.
    W kwestii nawaniania:
    1. Koło żabki leje się za dużo wody, albo wody jest w sam raz tylko ziemi do wsiąkania jest za mało - mam podobne zdanie.
    2. "Stepy akermański" istnieją - potwierdzam.
    3. Proponuję na tym zakończyć temat nawaniania w tym wątku i założyć w tym celu inny, bo ten akurat dotyczy piłki.

    16.10.2016 00:01 zapomniałem się podpisać.
    Paweł 15C

    ps oznaczenia 15C, 15D,... brzmią trochę jakbyśmy byli kumplami spod celi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karol cela 15C też się pisze

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłosił się do mnie przez maila jeszcze Jarek więc tak jakby mamy już trochę osób. Żeby nam się udało zgadać prośba wyślijcie do mnie SMS z imieniem i numerem celi :)

    Mój nr. 505 957 590

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy profilem Adrii na FB też ktoś administruje? Jak chce tam dodać jakiś post to ktoś go musi zatwierdzić zanim się pojawi? Kilka dni temu próbowałem ogłoszenie w sprawie gry w piłkę opublikować i do tej pory się nie pojawiło tam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy zostaną rozliczone media za pierwsze półrocze 2016? Czy teraz rozliczamy w cyklu rocznym (Adria II/III)?

    OdpowiedzUsuń