poniedziałek, 28 września 2015

Naruszenie zbiorowych interesów klientów przez Dom Development S.A.

Jeśli ktoś czuje się oszukany przez serwis gwarancyjny DD w związku z odrzuceniem zgłoszenia usterki na podstawie wziętego z sufitu, bezsensownego i bzdurnego uzasadnienia, to prośba o forward korespondencji z DD.

7 komentarzy:

  1. Wymiana szyldów w drzwiach wejściowych
    DD powołuje się na atest, który dotyczy samych drzwi. (skrzydeł + ościeżnica, bez zamków i szyldów) bo został wystawiony dla Laporte na same drzwi i ościeżnice.(tak mi powiedział gość z ubezpieczeń, bo później w razie włamania likwidator może zakwestionować to, że podczas ubezpieczania podaliśmy drzwi klasy C)
    Zamki są atestowane (przy wymianie zamków dostaliśmy certyfikat)
    Drzwi antywłamaniowe klasy C muszą być dodatkowo wyposażone również w odpowiednie, atestowane szyldy. (tego już nie dostaliśmy bo szyldy są normalne, pokojowe)

    Sprawa wyszła podczas ubezpieczenia.
    DD powołało się na certyfikat i koniec rozmowy.
    Na moje dalsze naciski odpowiedzieli (nie oficjalnie oczywiście) telefonicznie, żebym sobie zrobił ekspertyzę i wtedy oni się do niej ustosunkują.
    Na razie oni mają certyfikat i spadaj na szczaw ( a teraz widzę, że więcej takich lewych certyfikatów, odbiorów itd mają)
    Koszty ekspertyzy są nieporównywalnie wyższe niż wymiana szyldów samemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj ja dostałem informację od DD - poproszono mnie o dokument potwierdzający zarzuty. Trochę chyba pomylono moją kwestię i Michała. Dokumentu oczywiście żadnego nie mam bo włamania nie miałem "na szczęście" więc nie mogę im przestawić dokumentu w którym likwidator szkody stwierdza użycie nieodpowiednich szyldów co dyskwalifikuje drzwi klasy C i wypłatę odszkodowania lub wypłatę niższego odszkodowania. Korespondencja a DD w temacie szyldów naprawdę nie prowadzi do rozwiązania.Dla mnie jest to wprost niezrozumiałe jak szyldy które z zewnątrz można odkręcić montuje się do drzwi antywłamaniowych.

      Usuń
  2. W maju tego roku zgłosiłam kilka usterek do DD. Kilka z nich uznali bez problemu i na dzień dzisiejszy są już usunięte (chociaż kosztowało mnie, to wiele zachodu, tj. rozmów z serwisem DD, wysyłania pism-odwołań, a nawet gróźb). Dwie usterki nie zostały uwzględnione:
    1) źle działająca wentylacja w WC, tzw. cofka powietrza (w okresie jesienno-zimowym w kuchni i WC powietrze wwiewane jest do środka mieszkania. Temperatura w pomieszczeniu WC spada do 15 stp.C, a nadmienię, że nie ma tutaj zaprojektowanego źródła ciepła. Boję się, co będzie jak nadejdzie stroga, mroźna zima - wilgoć, grzyb???),
    2) niekompletna zabudowa pomieszczenia gospodarczego w narożniku przy suficie.
    Obecnie czakam na październikowy przegląd wentylacji i dalej będę walczyć. Gdyby okazało się, że ktoś z Szanownych Sąsiadów ma ten sam problem, to prosiłabym o kontakt. Może "grupowo" coś wskóramy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Problem z wentylacja to jakas grubsza sprawa. Tzw "cofka" wystepuje i u nas. Niestety musimy czekac na aktualny raport/protokol kominiarza. Ten z ubieglego roku jest nieaktualny. Mimo wielu wykrytych niezgodnosci, poprzedni administrator nie kwiapil sie do zajecia sprawa.

    W poprzednim protokole byla sugestia (ze strony kominiarza) aby zamontowac urzadzenia "wyciagajace".

    OdpowiedzUsuń
  4. tu w komentarzu, czy na maila?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli jest spory wątek mailowy to forward. Jeśli nie to komentarz. Blog ma ten plus, że wszyscy mogą porównać swoje problemy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety DD ma wszystkich w dupie, a pani iwonka pisze tylko maile odmowne

    OdpowiedzUsuń