czwartek, 2 lipca 2015

Zapytanie ofertowe

Wspólnota Mieszkaniowa Adria II, III prosi o przedstawienie oferty na następujące prace związane z przeglądem osiedla ul. Jugosłowiańska 15ABCD
(powierzchnia lokali ogółem 32 809 m2, w tym powierzchnia lokali mieszkalnych 23 684 m2, powierzchnia garażu 9 125 m2, 413 lokali mieszkalnych, 437 miejsc garażowych).

1. Przegląd ogólnobudowlany budynków oraz instrastruktury na działkach należących do osiedla.
1a. włączając mieszkania lokatorskie.
2. Ekspertyza przyczyn wilgoci i pęknięć ściany zewnętrznej północnej garażu. Wymagany rzeczoznawca budowlany biegły sądowy.
3. Przegląd instalacji elektrycznych w budynkach oraz powiązanej infrastrukturze.
4. Przegląd instalacji wodnych Adria II, III.
5. Przegląd instalacji kontroli dostępu i monitoringu na osiedlu.
6. Przegląd instalacji ppoż.

Termin realizacji: ASAP, nie później niż do 30.08.2015.
Prośba o podanie zakresu możliwych do przeprowadzenia prac oraz ich wyceny: a) rozdzielnie punkty 1-5, b) całościowo.

Wycena z podaniem kwot ryczałtowych. W przypadku podjęcia się p. 2 prośba o przedstawienie zanonimizowanej ekspertyzy w podobnym temacie i zakresie. Z dokumentacją osiedla można zapoznać się w lokalu Administracji ul. Jugosłowiańska 15.

2 komentarze:

  1. Czy nadal konieczny jest apel do p. Sławka o przeznaczenie pieniędzy na ekspertyzę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tak. Szerzej napiszę o tym w przyszłym tygodniu, na razie się spieramy, ja jestem na słabszej pozycji bo nie byłem prezesem spółdzielni mieszkaniowej. Za to spędziłem 9 lat w korporacjach i znam zagrywki stosowane przez DD i wiem jak to się skończy.

    OdpowiedzUsuń