czwartek, 28 maja 2015
Jak zgłaszać usterki?
Poprzez interfejs webowy https://mojdd.domdevelopment.com.pl/moj-dd/flaws/form. Należy tak zgłaszać również usterki dotyczące nieruchomości wspólnej - tylko wtedy zgłoszenie jest widoczne w systemie DD z datą wprowadzenia i powinno być rozwiązane w ramach rękojmi w 30 dni. Usterki zgłaszane administracji nie mają pilnowanych czasów i często giną. Poza tym przy zmianie opiekuna serwisowego kolejny pracownik DD powie, że nic o nich nie wie.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Witam, mam pytanie odnośnie zielonych części wspólnych w etapie 2. Trawniki i rabatki z krzewami to jedno wielkie chwastowisko, mlecze, babki i innej maści dzikie rośliny mają ponad pół metra wysokości. Czy administracja zamierza się tym zająć?
OdpowiedzUsuńW którym miejscu? Można prosić o zdjęcie?
UsuńW środę na terenach zielonych cały dzień jakiś Pan wyrwał chwasty i usuwał śmieci, więc przynajmniej na patio przed blokiem 15b temat nieaktualny.
UsuńCześć :) Chciałbym zgłosić problemy z drugą windą (dalej od wejścia) w klatce 1 budynku B. Zdaje się, że znowu szwankuje kurtyna. Winda potrafi zamknąć się za 6-7 podejściem, co trwa dobre dwie minuty. Jak się człowiek śpieszy do pracy, może popsuć humor. Pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuń