sobota, 1 sierpnia 2015

Firma administrująca

Przy wyborze ważne były następujące kryteria: organizacja firmy i organizacja sposobu pracy administratora i zarządcy; doświadczenie, referencje, wielkość firmy i możliwości zastępstw pracowników; raportowanie w cyklach miesięcznych i kwartalnych; elektroniczny obieg dokumentów; cena; kompleksowe przejęcie nieruchomości wraz z przeglądem technicznym osiedla; pozytywnie sformułowana umowa; wsparcie inspektora nadzoru; doświadczenia w sprawach sądowych, w tym z Dom Development S.A. Z około 10 podmiotów zarząd wybrał dwóch faworytów, a finalnie firmę Integrum Management.

4 komentarze:

  1. 1. Jak wybór nowego zarządcy ma się do wnoszenia opłat zaliczkowych przez mieszkańców? Czy dotychczasowe numery kont zostają bez zmian i czy opłaty za sierpień powinniśmy wnosić na nie?

    2. Czy będziemy mieli dostęp do jakiegoś elektronicznego systemu typu "kartoteka online", gdzie będziemy mogli śledzić swoje rozliczenia oraz być może otrzymywać ważne wiadomości na tematy osiedlowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad.1. Konta pozostają bez zmian, przynależą do wspólnoty. Zaliczki należy wpłacać normalnie.

      Ad.2. Tak, po tym jak PMG dokona przekazania nieruchomości nowej firmie administrującej, w tym aktualnego spisu właścicieli i sald.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że PMG rozliczy się dokładnie ze swojego okresu administrowania, ponieważ kiedy dzisiaj dzwoniłem, żeby dowiedzieć się ile nadpłaty czynszu posiadam z tytułu nadpłaty w kosztach utrzymania garażu i drogi usłyszałem (czyli mój udział z 57296,00 zł) bardzo ciężko było mi uzyskać jakiekolwiek informacje, a argument, że oni od dziś nie są już naszym administratorem i to ich nie dotyczy w sytuacji kiedy chodzi o rozliczenie za 2014 rok bardzo mnie rozśmieszył...

    OdpowiedzUsuń
  3. PMG zostawiło po sobie spory bałagan. Pani Miziak zrobiła protokół zdania kluczy w taki sposób, że ze 30 sztuk jest niewiadomo do czego (np. z etykietą: szafki elektryczne).

    OdpowiedzUsuń