sobota, 1 sierpnia 2015

Serwis gwarancyjny nas oszukuje

Według protokołów, przyrzeczeń słownych i mailowych kierownik Serwisu Gwarancyjnego Dom Development S.A. zobowiązał się do dostarczenia do końca lipca, dokumentów wyjaśniających przyczyny wilgoci w garażu, w tym przecieków. Niestety kolejny raz nas oszukał. Nie odzywa się, ale daje radę dyktować maile pracownikom w innych tematach. Serwis wymyślił sobie, że zgłoszona usterka CCTV jest epizodyczna, a nie stała, a skoro tak to prawdopodobną przyczyną jest usterka mechaniczna kamery. "Ekspertyza" została przeprowadzona metodą domniemania i mamy to napisane wprost w mailu - nie badaniem ale gdybaniem. Sprawę razem z nami analizował oficjalny serwis producenta kamer i orzekł, że kamera jest sprawna, problem musi być z okablowaniem. Dom Development oczywiście nie przyjmuje tego do wiadomości, nie chce podać kontaktu do swojego eksperta, który "badał" instalację i zamyka usterkę jako bezzasadną. W temacie niebezpiecznego szlabanu firma znowu milczy i gra na czas. Byle dociągnąć do 3 września, kiedy skończy się rękojmia.

2 komentarze:

  1. Widzę, że Serwis DD posiada swoje ulubione sformułowanie - "usterka o charakterze epizodycznym, a nie stałym", tak samo odpowiedzieli nam na zgłoszenie dot. czasu oczekiwania na dopływ ciepłej wody do lokalu mieszkalnego przekraczający dopuszczalne normy...

    Co do rękojmi - to chyba zgłoszone przed jej upływem usterki i tak będą musieli naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinni, ale na 100% będą kombinować, żeby je odrzucić.

    OdpowiedzUsuń