sobota, 5 marca 2016

Dinozaur odchodzi razem ze ścianą

Czy też macie wrażenie, że ktoś zapomniał zagruntować ścianę w Waszym pokoju?



16 komentarzy:

  1. Dlaczego znowu marnujemy kasę na mycie garaży skoro jest czysto ? dopiero co były myte i nie jest brudno. Licząc dwa garaże to jest kolo 16 tys za mycie, za taką kasę można zrobić inne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd taka kwota? Za całość utrzymania czystości za oba garaże płacimy miesięcznie 5 904 PLN.

      Usuń
  2. nie wiem czy to kwestia gruntowania czy źle położonych tynków ale sufity to się razem z wałkiem zdejmowały.
    Ściany też nie lepiej wyglądały...

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 marca od wieczora było ślisko i osiedle było sypane, więc potencjalnie samochody mogły mieć opony w środkach używanych u nas i na mieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszedłem się po garażu i są miejsca gdzie jest brudno, nie są one zupełnie pojedyncze. Dyskutowaliśmy w ramach zarządu, że powinniśmy mieć ryczałt na maszynowe mycie 8-9 razy rocznie z założeniem, że w zimie jednak regularnie. Obecnie umowa jest w fazie drugiej, trzeciej czy kolejnej szansy na poprawę jakości i nie chcieliśmy jej aneksować. Będziemy to robić jak sytuacja się ustabilizuje.

      Usuń
    2. W takim razie skoro jesteśmy przed zebraniem wspólnoty, a tam może być zbyt wiele osób i tematów żeby dojść do głosu to chciałbym się dowiedzieć jaka sytuacja i kiedy się ma ona ustabilizować? Pozdrawiam

      Usuń
    3. Były zastrzeżenia, co do jakości sprzątania, czy pewne prace są w ogóle wykonywane. Od marca pracownicy mają rejestrować czas pracy przez piknięcie na Fermaksie. Jeśli nadal będą problemy z jakością i nie da się tego naprawić konstruktywnie, to rozważane będą inne firmy sprzątające. Kiedy? kwiecień/maj.

      Usuń
    4. Ale nie jest też tak, że częste mycie skraca życie ? :) czyli każde mycie maszyną ściera nam warstwę w garażu, której odtworzenie w przyszłości będzie kosztować naprawdę nie małe pieniądze?
      Ja jestem za tym aby było w garażu czysto, ale nie jest to szpital i nie musi być aż tak czysto. Codziennie jeżdżę autem i widzę że jest czysto.

      Usuń
    5. Panie Jakubie.
      Od kogo były te zastrzeżenia?
      Od mieszkańców czy od zarządcy?
      Czy były sporządzane protokoły?
      Gdzie można się zapoznać z tymi protokołami?

      Usuń
    6. Od mieszkańców i od zarządcy. O szczegóły może Pan dopytać w administracji. Chce Pan powiedzieć, że jest bardzo dobrze ze sprzątaniem, czy bardzo źle? Domniemuję, że opinia będzie skrajna.

      Usuń
    7. Chcę powiedzieć, że nie narzekam na serwis sprzątający. Na moim piętrze jest czysto jak również nie zauważyłem wielkiego brudu w okolicach miejsca garażowego. Skoro są zastrzeżenia to chciałbym się z nimi zapoznać.

      Usuń
  4. Ok, rozumiem.
    A czy miejsca w garażu, które są mimo wszystko brudne nie wynikają np. z tego, że nie każdy jest w stanie i ma gdzie wyprowadzić auto w dniu sprzątania, a nie dlatego , że mycie maszynowe jest zbyt rzadko? Szczerze mówiąc, ja osobiście nie jeżdżę codziennie samochodem do pracy i moje miejsce mycie ominęło już parokrotnie - nie mam bynajmniej do nikogo pretensji, bo sam uniemożliwiłem wykonanie mycia pozostawiając auto na miejscu, ale uważam również że choćby mycie garażu odbywało się 2 razy w miesiącu to i tak wszyscy nie są w stanie powyjeżdżać autami tak aby umożliwić kompleksowe sprzątanie, a jak wspomniał autor pierwszego postu generuje to spore koszty, które można wykorzystać w inny sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część zapewne tak, ale w dniu sprzątania garaż zazwyczaj jest ładnie opustoszały. Good point.

      Usuń
  5. Jeśli Erbud zaoszczędził na impregnacji, to tak. 8 zakontraktowanych sprzątań na rok (w trybie on demand) by było ok?

    OdpowiedzUsuń
  6. 7 wystarczy: w okresie ciepłym to wystarczy w zupełności raz w środku sezonu powiedzmy w lipcu/sierpniu, a w okresie zimnym, kiedy może być śnieg, nawet jeśli byłoby co miesiąc to 6 razy (listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień).

    OdpowiedzUsuń